Mit mesél egy vízadagoló az irodáról?

Azért ez attól is függ, milyen vízadagoló. Az ezeréves, leharcolt, vízkőgleccserekkel díszített emlékmű nem feltétlenül azt, amit szívesen hallanánk. De a világ változik, a technika fejlődik, a dizájn pedig a terméktervezés fundamentumává vált. Ma már nem kunszt olyan vízadagolót birtokolni (vagy ami még jobb: bérelni), ami a megjelenésével önmagában is képes beszélgetéseket beindítani. Szóval vegyük a jobbik esetet és azt, hogy egy olyan vízadagoló berendezés ékesíti az irodánkat, ami mind a külsejével, mind a tudásával reprezentálja azt, amire ma ez az iparág képes! Mit mesél egy ilyen vízadagoló az irodánkról?

Igényesség

Ez vitathatatlan. Az a partner, aki először jár nálunk és megpillant egy ilyen készüléket, azt fogja feltételezni, hogy igényesek vagyunk. Teljes joggal. Főként, ha az iroda többi berendezése is ezt sugallja. Az igényesség pedig a rapid bizalomépítés egyik legjobb eszköze. És a nagyobb bizalom jobb tárgyalási pozíció.

Egészség

Valószínűleg ez lesz a második gondolat, ami látogatónk fején átsuhan. Hogy számunkra fontos az egészség. És nemcsak a saját, de a munkatársaink egészsége is. Az érzéketlen, kizárólag a profitot számoló kapitalizmus már rég nem divat. Amúgy, ha jobban belegondolunk: mi is szívesebben üzletelünk olyasvalakivel, aki törődik másokkal, nem? Arról nem beszélve, hogy aki törődik önmaga és mások egészségével, az jó eséllyel felelősségteljesebb. Amit nem biztos, hogy tudatosan végiggondolunk. De valahol, tudat alatt mégis ezt a benyomást alakítjuk ki róla.

Környezettudatosság

Egyre frekventáltabb téma. És ha ott még nem is tartunk, hogy ezen dőljenek el üzletek, az biztos, hogy plusz pontot jelent. Napról-napra többet. Pár éve még úri huncutságnak számított (mármint nálunk), még pár év és elvárás lesz.

Kényelem

A helyzet az, hogy szeretjük azokat, akik szeretnek jól élni. Azt nem állítanánk, hogy egy vízadagoló lenne a dolce vita záloga. De ha valakinek van egy elegáns, ultramodern berendezése, amit élvezni is tud, az valahol imponáló. Ez sem olyasmi, ami döntő fontosságú üzletek sorsát döntené el, de a helyzet az, hogy minden, amit közvetítünk vagy erősíti vagy gyengíti a pozíciónkat.

Zárszó

És ez az utolsó mondat a lényeg. Amikor nagy eredményekre vágyunk, annyira hajlamosak vagyunk a nagy dolgokra összpontosítani, hogy könnyen megfeledkezünk az apró részletek erejéről. Pedig a kiváló és az elfogadható között rendszerint nem a nagy dolgok jelentik a különbséget. Hanem a részletek. Nagyságrendileg nem tudunk mást csinálni, mint a konkurencia. De művészi szintre emelhetjük a részletekkel való törődést. És ebben nem sok versenytársunk lesz majd.