Hiszünk az érték közvetítésben – és erre már a média is felfigyelt

Aki rendszeresen vagy rendszertelenül, de olvassa hírleveleinket, az tudja, hogy nem összefüggő reklámhadjáratról van szó, sőt. Reklámból van kevesebb. Többnyire segíteni igyekszünk. Olyan témákkal, nézőpontokkal, felvetésekkel, amelyek hitünk szerint másokat is foglalkoztatnak. Hogy ezek aztán éppen kit mennyire érintenek meg, az más kérdés. De az a meggyőződés vezérel bennünket, hogy ha csak egy-két olvasónak tudunk aktuálisan hozzátenni a napjához, az életéhez, már megérte. Minden, ami ennél több, ajándék.

És hogy miért is csináljuk? A háttérben nem szokványos filozófia húzódik meg. Abban mindenki egyetért, hogy az élet folyamatos adok-kapok. A mi fejünkben ennek egy módosított verziója dolgozik. Szerintünk az élet nem ad, hanem visszaad. Abból, amit mi adunk. Ez alapján már átlátható a logikánk: ha valaki azt szeretné, hogy az élet többet adjon vissza, neki is többet kell adnia. Igen, ezt akár úgy is lefordíthatnánk, hogy ha önző akarsz lenni, legyél önzetlen! Kinek hogy tetszik jobban.

Van, aki ezzel könnyedén azonosul, van, aki szerint nettó marhaság. Ez éppúgy meggyőződés kérdése, mint az egészséges táplálkozás. Szerintünk így működik, de tiszteletben tartjuk az eltérő véleményeket. Az viszont pozitív visszacsatolás, hogy nemrég megkeresett minket a Somogyi Hírlap egyik újságírója, mondván, eljutott hozzá a hírlevelünk híre. Ez most pont úgy hangzik, mintha egy PR cikket akarnánk interjúnak beállítani – de nem. Mondjuk a hírleveleinkről minek is iratnánk PR cikket? Na, mindegy. Mi büszkék vagyunk a megkeresésre, akit érdekel, itt tudja elolvasni:

Nem csak vizet, de értékes gondolatokat is küld vásárlóinak